WE WRAP AVERYTHING!

SEMA Show 2019 je za nami a bola to tá, na ktorú sa nezabúda…

11/11/2019, Las Vegas: SEMA Show 2019 je minulosťou. Profesionáli, wrappingové spoločnosti a nadšenci z celého sveta prišli do Vegas z jedného dôvodu. SEMA Show. Od 5. do 11. novembra sa konala jedna z najväčších automobilových show. Workshopy, prednášky, nové trendy a všetko, čo súvisí s automobilmi, boli diskutované nielen medzi špičkovými lídrami v odbore, ale aj s návštevníkmi výstavy. „Títo ľudia sú proste úžasní… Sme ako rodina, pretože robíme to, čo máme radi. Autá sú naša závislosť,“ hovorí náš šéf Martin, ktorý bol na prehliadke reprezentoval nielen WrapStyle, ale aj s nový projekt Wrapstock. Opýtali sme sa ho teda na pár otázok.

Ahoj Martine, ako hodnotíš túto prehliadku?
„Ahoj, show Sema je show ako žiadna iná. Ak hľadáte miesto, kde si môžete prezrieť najnovšie automobilovej trendy, tak toto je to miesto. Môžete sa naučiť veľa nových vecí, ktoré môžete použiť pre svoje podnikanie, pretože väčšina workshopov je vedená špičkovými profesionálmi v odbore. Nielen, že sa môžeme podeliť o svoje skúsenosti, ale získať aj nové, pretože o tom je SEMA. Hovoriť s ľuďmi a dobre sa baviť,“ povedal Martin Tureček.

Veľké finále súťaže Wrap Like A King poháňané naším hlavným partnerom v biznise – Avery Dennison, sa tiež konalo na výstave SEMA. Boli ste sklamaní, že sa WrapStyle nedostal na samý vrchol?
„Vôbec… víťazmi európskych kontinentov sme sa stali už po šiesty raz! Kto to môže povedať? Myslím, že sme mali naozaj skvelý projekt a odviedli sme naozaj úžasnú prácu s naším dizajnom Art-Wrap Handmade, takže sa nemáme za čo hanbiť. Medzi najlepšími wrapping teamy na svete prebehla naozaj tvrdá súťaž a sme radi, že sme boli považovaní za jedných z nich.“

O novom projekte:

Wrapstock je miesto, kde môžete nakupovať alebo predávať designy. Jedinečné je, že tieto vzory sú univerzálne. Ak ste teda zákazníkom, kupujete dizajn, ktorý sa vám páči, stiahnite si tlačové dáta a vykonajte polep. Dobré riešenie aj pre wrappingové spoločnosti, pretože nie je potreba vlastného dizajnéra. Slušný výber dizajnových polepov, ktoré môžu svojim zákazníkom skutočne ponúknuť.“

„Ale rozhodne to nie je všetko z našej produkcie,“ a pokračoval: „V tejto chvíli pracujeme na tom, aby sme našu ponuku posunuli na inú úroveň. A úrovní je virtuálna realita. Jeden z najnovších a najúžasnejších spôsobov ako prezentovať to, čo zákazníci chcú. Tento nezabudnuteľný zážitok chceme poskytnúť všetkým našim zákazníkom. Sme naozaj nadšení a dúfame, že ukážeme svetu: We Wrap Averything!“