Napriek niektorým počiatočným nedorozumeniam zo strany zákazníkov, si polepy vozidiel našli svojich priaznivcov a ako spoločnosť sme sa začali presadzovať na trhu. Vďaka nášmu odhodlaniu posunúť hranice polepov sme v roku 2008 spravili niečo, čo bolo zdanlivo nemožné. Boli sme prví na svete, kto zabalil Chevrolet Camaro do zrkadlovej fólie, známej ako chrómový polep.
Tento projekt sa stal natoľko populárnym na sociálnych sieťach, že o ňom písal takmer každý web s automobilmi. Vďaka tomu sme začali dostávať objednávky z celého sveta a v roku 2012 sme otvorili našu prvú zahraničnú pobočku v Dubaji, pod novou značkou WrapStyle. Našim cieľom bolo poskytovať vysoko kvalitné služby v kombinácii s bezkonkurenčnou starostlivosťou o zákazníkov, u nás i v zahraničí. Katar i ďaľšie destinácie postupne naviazali na súčasných 25+ pobočiek v 20 krajinách sveta. V súčasnej dobe polepíme tisíce áut ročne, pričom ponúkame základných 5 služieb: polepy automobilov (zmena farby, úplné zabalenie, čiastočné zabalenie), ochranné fólie laku, tónovanie okien, keramickú ochranu laku a grafický dizajn.
PREČO ROBÍME TO, ČO ROBÍME
Našim hlavným cieľom je spokojnosť zákazníkov. Náš výsledok kombinuje dokonalý servis s vysoko kvalitnými materiálmi a zákaznícky servis. Každý z projektov končí pocitom hrdosti a radosti klienta z výsledku a v neposlednom rade dobre odvedenej práce. Naše pobočky každý deň produkujú jedinečné diela a my sme radi, že pri tom môžeme byť.
Bolo nám cťou zdieľať náš príbeh s Forbes Česko a sme za túto príležitosť vďační.
Rodina WrapStyle by nikdy nebola tak veľká a medzinárodná bez všetkých našich partnerov po celom svete.
Kliknutím na obrázok si prečítajte celý článok.